مدرسه دانا

کارفرما: مدرسه دانا (شبکه ارتباطی بین فارسی‌زبانان سراسر جهانی)

خدمات: هویت برند، طراحی لوگو و رنگ سازمانی، تدوین برندبوک، طراحی جایگاه برند و شعار سازمانی

درباره پروژه مدرسه دانا

پروژه مدرسه دانا یک پلتفرم جامع و چندمنظوره برای ارتباط، همکاری و آموزش است. این پلتفرم امکانات متنوعی دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن به راحتی با دیگران در هر جای دنیا، هر زمان و هر کسی که بخواهد تایم خود را ست کند، ارتباط برقرار کرده و مسائل خود را سریع‌تر حل کنند.

چالش

در این پروژه ما باید داده‌هایی راجع به رفتار کاربران و بینش‌های بازار جمع‌آوری می‌کردیم تا استراتژی‌های بهتری برای جذب مخاطب و توسعه کاربران و استفاده راحت آنها از این پلتفرم ارائه می‌کردیم. برای طراحی این اپلیکیشن، مراحل و فرآیندهای خاصی نیاز بود تا مطمئن شویم که اپلیکیشن کاربردی، زیبا و مؤثر طراحی شده است.

راه حل

تیم برندینگ ایده با تحقیق و تحلیل نیازهای کاربران، مخاطبان هدف را شناسایی کرد، اینکه کاربران هدف چه کسانی هستند، چه نیازها و مشکلاتی دارند و بر اساس این اطلاعات سوپر اپ دانا را در بخش‌های مختلف طراحی کرد. همچنین با تحلیل بازار و بررسی اپلیکیشن‌های مشابه و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها، پلتفرم مدرسه دانا ساده و بدون پیچیدگی طراحی شد تا کاربران به راحتی از این پلتفرم استفاده کنند. با تعریف مأموریت، ارزش‌ها، شناسایی مخاطب هدف و درک نیازها، علایق و رفتارهای کاربران، سوپر اپ مدرسه دانا ساده، واضح و با دسترسی آسان طراحی شد تا به کاربران این امکان را بدهد به راحتی با محتوای آنلاین آن تعامل داشته باشند. طراحی UI/UX پلتفرم مدرسه دانا با هویت و پیام برند هم‌راستا بود تا تجربه کاربری یکپارچه‌ای ایجاد کند.

شعار تبلیغاتی

تبلیغات محیطی