آرمان دنتال

کارفرما: شركت آرمان درين يويا (Arman Dorin Pouya)

خدمات: هویت برند، طراحی لوگو و رنگ سازمانی، طراحی جایگاه برند و شعار سازمانی

درباره پروژه شركت آرمان دنتال

شركت آرمان دنتال كه به عنوان نماينده انحصارى ايميلنت هاى (CIS (Chaorum در ايران فعاليت مى كند و از سال ١٣٩٥ (٢٠١٦ ميلادى) تأسيس شده است. اين شركت با هدف تأمين نيازهاى دندان پزشكان و بيماران در حوزه ايمپلنت دندان آغاز به کار كرده و تمركز خود را بر روى واردات محصولات دندانپزشكى و ارائه خدمات آموزشى به حرفه اى ها قرار داده است.

چالش

در اين پروزه ما بايد به شناسايى استراتژى هاى مؤثر براى رشد و بهتر شدن جايگاه برند در بازار مى پرداختيم كه اين كارنياز به يک فرآيند جامع و منظم داشت. چالش ما براى شركت آرمان، تقويت برندينك و بازاريابى، ايجاد روابط و شبكه سازى و توسعه كانال هاى توزيع بود.

راه حل

ما در تيم برندينك ايده با تجزيه و تحليل اطلاعات كسب و كار، به تحليل رقبا و فهم نیاز مشترى رسیديم و با طراحى و تدوين استراتژى هاى كوتاه مدت و بلندمدت، براى رشد اين شركت وارد عمل شديم. در اين پروژه تيم برندینگ ايده با ايجاد و حمايت از روابط تجارى، شرايط را براى شبكه سازى و گسترش روابط با مشتريان و ديگر شركاى تجارى فراهم كرد. همچنين با مشاركت هاى استراتژيک با ديگر شركتها برای توزيع، فروش و ديگر خدمات وارد عمل شد. راه حل ديگر ما برای تیم های فروش و بازاريابى، آموزش و برگزارى كاركاهها و دوره هاى آموزشى بود تا مهارت ها و عملكرد آنها را براى انتقال بهترين شيوه ها توسعه دهيم.
تدوين استراتژى برند و توسعه برند زيرمجموعه، به يک فرآيند جامع و منظم نياز داشت كه تيم برندينگ ايده با عارضه يابى (SWOT Analysis) در اين زمينه به شناسايى نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهديدها پرداخت وبر اساس آن تصميمات موثرى براى توسعه برند اتخاذ كرد. شركت آرمان با مشاور و توسعه کسب و کار كلیدی برندینگ ايده، به رشد و موفقيت رسيد و با ارائه بينش ها، استراتژى ها و راهكارهاى عملى تيم برندينگ ايده، به اهداف تجارى خود دست پيدا كرد.