روش های تحقیقات بازاریابی چیست؟

تحقیقات بازاریابی یکی از پایه‌ای‌ترین و مهم‌ترین گام‌های بازاریابی و بازارپردازی محسوب می‌شود. این فرآیند نقشی کلیدی در شناخت مشتریان کسب‌وکار و در نتیجه، بهبود فروش دارد. هدف از بازاریابی در حقیقت شناسایی نیازهای مشتریان در راستای طراحی بهترین محصولات یا خدمات است که این کار بدون تحقیق درمورد بازاریابی ممکن نیست. به همین دلیل…

جزئیات

برندینگ رستوران های KFC &McDonalds

برندینگ یک عنصر حیاتی برای هر سازمان و کسب و کار است؛ طی این فرایند، کسب و کارها می توانند ارزش‌های خود را به مشتریان‌شان منتقل کنند. این موضوع به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با ارائه محصولات و یا خدمات متمایز، اعتماد مشتریان را جلب کرده و رقابت قوی تری را در بازار هدف و…

جزئیات

تحقیقات بازاریابی چیست؟

از جمله مهم‌ترین اهداف بازاریابی، درک خواسته‌ها و نیازهای مشتریان برای افزایش فروش بوده و تحقیقات بازاریابی یک راه کاربردی برای رسیدن به این هدف است. تحقیقات بازاریابی به شما کمک می‌کند تا فروش محصولات خود را با بررسی بازخوردها و واکنش‌های مشتریان و تجزیه و تحلیل عملکرد و استراتژی‌های رقبا، بهبود بخشید. برای اطلاعات…

جزئیات

دوره های آموزشی تخصصی

در دنیای امروز،  با پیشرفت فناوری و به وجود آمدن تغییرات سریع در صنایع و گسترش روزافزون دستگاه‌ها و خدمات دیجیتال، نیاز به دانش و مهارت‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است. دوره‌های آموزشی تخصصی را می‌توان به عنوان یک ابزار مؤثر برای به‌روزرسانی دانش و توسعه حرفه‌ای فرد در یک حوزه خاص تلقی…

جزئیات