اَنهار
مطالعه موردى (case study): توسعه ساختار و فرآيند سازمانى و تدوين استراتزى برند
مشترى (client): شركت فنى مهندسى انهار
قابل تحويل: هویت برند، طراحی لوگو و رنگ سازمانی، طراحی جایگاه برند و شعار سازمانی

درباره پروزه فرست كلاس
شرکت فنی مهندسی انهار به علت ماهیت فعالیتها و خدماتی که ارائه میدهد، به دنبال نوآوری و بهبود محصولات و خدمات خود بود و چون با فرآیندهای بزرگی و پیچیده سروکار داشت، نیاز به برنامهریزی دقیق، استراتژی کسب و کار و توسعه مدیریت منابع داشت.
چالش
شرکت فنی مهندسی انهار به یک رویکرد استراتژیک و مداوم نیاز داشت که شامل توسعه هویت برند، ایجاد شهرت و اعتماد در بازار، و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و ذینفعان بود.

راه حل
تیم برندینگ ایده با تحقیقات بازار برای شناسایی نیازهای مشتریان و بازار هدف و تطابق خدمات با این نیازها فعالیت خود را آغاز کرد. با شناسایی ویژگیهای منحصر به فرد شرکت مانند نقاط قوت، تخصصها و خدمات منحصربهفردی که شرکت انهار را از رقبا تفکیک کند، هویت برند را ساخت. با پیگیری و ارزیابی مستمر اثرات برند و بازخورد مشتریان و ایجاد تغییرات لازم، برند را حفظ و ماندگار کرد. با اجرای فرهنگ سازمانی، کیفیت منابع انسانی و سرمایهگذاری بر روی آموزش و بهروزرسانی مهارتهای پرسنل به افزایش کیفیت خدمات رسید.





Panton P 7- 8 C
RGB 255, 208, 0
CMYK 0, 18, 100, 0
WEB HEX #FFCEOO

Panton P 108 – 16 C
RGB 44, 60,99
CMYK 92, 81, 36, 24
WEB HEX #2C3C63
