اَنهار

مطالعه موردى (case study): توسعه ساختار و فرآيند سازمانى و تدوين استراتزى برند

مشترى (client): شركت فنى مهندسى انهار

قابل تحويل: هویت برند، طراحی لوگو و رنگ سازمانی، طراحی جایگاه برند و شعار سازمانی

درباره پروزه فرست كلاس

شرکت فنی مهندسی انهار به علت ماهیت فعالیت‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، به دنبال نوآوری و بهبود محصولات و خدمات خود بود و چون با فرآیندهای بزرگی و پیچیده سروکار داشت، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، استراتژی کسب و کار و توسعه مدیریت منابع داشت.

چالش

شرکت فنی مهندسی انهار به یک رویکرد استراتژیک و مداوم نیاز داشت که شامل توسعه هویت برند، ایجاد شهرت و اعتماد در بازار، و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و ذینفعان بود. 

راه حل

تیم برندینگ ایده با تحقیقات بازار برای شناسایی نیازهای مشتریان و بازار هدف و تطابق خدمات با این نیازها فعالیت خود را آغاز کرد. با شناسایی ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت مانند نقاط قوت، تخصص‌ها و خدمات منحصربه‌فردی که شرکت انهار را از رقبا تفکیک کند، هویت برند را ساخت. با پیگیری و ارزیابی مستمر اثرات برند و بازخورد مشتریان و ایجاد تغییرات لازم، برند را حفظ و ماندگار کرد. با اجرای فرهنگ سازمانی، کیفیت منابع انسانی و سرمایه‌گذاری بر روی آموزش و به‌روزرسانی مهارت‌های پرسنل به افزایش کیفیت خدمات رسید.