رایتل ( Rightel )

کارفرما: رایتل Rightel

قابل تحویل: هویت برند، طراحی لوگو و رنگ سازمانی، طراحی جایگاه برند و شعار سازمانی

درباره پروژه رایتل

رايتل يكى از اپراتورهای تلفن همراه در سال ۱۳۸۹ در ایران تأسیس شده است. این شرکت با هدف ارتقا خدمات اینترنتی پرسرعت و پایدار برای مشتریان راه‌اندازی و شروع به کار کرد. رايتل به عنوان یکی از اپراتورهای تلفن همراه در ایران، برای مشتریان خود مانند دیگر اپراتورها، نیاز به اضافه کردن ویژگی‌های جدید و خدمات اساسی برای مشتریان داشت.

چالش

در این پروژه برندسازی، چالش ما ساخت برندی بود که مشتریان، آن را نماینده نوآوری و پیشرفت‌های تکنولوژیک در این حوزه بشناسند، مانند خدمات 3G و 4G و فناوری‌های نوین دیگر، که به بهبود تجربه کاربری کمک کند. همچنین مشتریان رايتل، به دنبال پوشش سراسری و قوی در مناطق مختلف، به ویژه در مناطق شهری و روستایی بودند. از طرفی اعتبار برند برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای داشت و آنها برندی می‌خواستند که قابل اعتماد باشد.

راه حل

ما پس از انجام تحقیقات بازار و شناسایی نیازهای مشتریان، نقاط قوت و ضعف رقباي موجود مانند ایرانسل و همراه اول را بررسی و تحلیل کردیم. پس از این تحقیقات، متوجه شدیم که مشتریان انتظار دارند خدمات صوتی و اینترنتی با کیفیت بالا و بدون قطعی برایشان ارائه شود و خدمات ارتباطی را باید با پوشش‌دهی وسیع، از جمله مناطق دورافتاده، برایشان فراهم کنیم. راه‌حل دیگر ما برای شرکت رايتل، ارائه خدمات مختلف به مشتریان بود؛ یعنی علاوه بر خدمات تلفن همراه، بسته‌های اینترنتی متنوع و خدمات اضافی مانند ویپ و پیامک را هم برای مشتریان اضافه کردیم.

با تقویت تیم پشتیبانی مشتری و آموزش‌های لازم و افزایش تعداد نمایندگان در زمان‌های شلوغ، استفاده از فناوری‌های نوین مانند راه‌اندازی چت‌بات‌های هوش مصنوعی برای پاسخ به سوالات متداول و کاهش زمان انتظار، رايتل پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان شد و توانست جایگاه خود را در بازار و بین رقبا حفظ کند.

تبلیغات محیطی