فرست کلاس ( First Class )

کارفرما: فرست كلاس

خدمات: هویت برند، طراحی لوگو و رنگ سازمانی، طراحی جایگاه برند و شعار سازمانی

درباره پروژه فرست كلاس

برند فرست کلاس، یک پروژه لوکس و گران‌قیمت بود که توسط آژانس برندینگ ایده طراحی و اجرا شده است. این برند باید بهترین تجربه از پرواز خصوصی را برای مشتریان ایجاد می‌کرد تا آن‌ها با اطمینان و اعتماد از کیفیت و خدمات، از فرست کلاس در پروازهای شخصی خود استفاده کنند. مأموریت این برند، تجربه‌ای از کیفیت و راحتی بالاتر از حد معمول در پروازهای اختصاصی برای طبقات اجتماعی خاص بود و فرآیندی از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را باید برای مشتریان ارائه می‌کرد تا آن‌ها با خیال آسوده برای سفرشان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنند.

چالش

چالش ما در طراحی این برند ارائه تسهیلات راحت‌تر، خدمات لوکس‌تر و امکانات ویژه‌تر برای طبقات خاصی از جامعه بود که می‌خواستند تجربه‌ای بی‌نظیر و خاص را به راحتی و با صرف کمترین زمان داشته باشند. به همین دلیل برندی ویژه و خاص در پروازهای شخصی طراحی کردیم تا راحتی، سرعت و کیفیت را در سطح عالی با خدمات لوکس، امکانات عالی و کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهیم.

راه حل

هنگام طراحی برند فرست کلاس، می‌دانستیم که باید تصویری از هویت شخصی، متفاوت و یونیک را به مخاطبان نشان دهیم، زیرا مشتریان این برند به دنبال شکوه، بزرگی و احساس لوکس بودن هستند. به همین دلیل، با ایجاد تعادل در کیفیت و ظاهر برند، از رنگ‌ها، فونت‌ها و عناصر بصری متناسب استفاده کردیم تا هویت برند را با مخاطب هدف که طبقه اجتماعی مرفه و متمول جامعه است، سازگار کنیم. ما با رعایت تعادل بین اشرافیت و تجمل، اعتبار و ارزش برند، فرست کلاس را طراحی کردیم. با رعایت استانداردهای بین‌المللی و ملی در ارائه خدمات و با رسالت ارائه شیوه‌ها و رویه‌های برتر و نوین، استانداردهای جدیدی را برای بهبود کیفیت و ارتقای خدمات در پروازهای شخصی در نظر گرفتیم.

شعار تبلیغات