فرست کلاس ( First Class )
کارفرما
شرکت خدمات لوکس هواپیمایی فرست کلاس
خدمات ما
- بررسى سهم ذهنى برند دربين مخاطبان
- بررسى ميزان وفادارى برند دربين مخاطبان
- بررسی اثربخشی تبلیغات گذشته برند
- بررسى سطح آكاهى ورضايتمندى مخاطبان از خدمات پس از فروش
- بررسی جایگاه برند در بين رقبا
- بررسى مصرف كنندكَان برند براساس ويزكى های دموكرافيک شامل (سن،جنس،تحصيلات،سطح درآمد و … )
- بررسی جایگاه و تحلیل قیمت گذاری برند
- بررسى ترجيح نحوه خريد مصرف كنندكان
- بررسى وتحليل نحوه برخورد وارائه اطلاعات صحيح توسط نيروهاى روش وخدمات پس از فروش
چالش
باتوجه به جايكَاه كنونى فرست كلاس در مقايسه بارقبا، (جايكاه فعلى) مناسب بنظر ميرسد وپيشنهاد ميشود باطراحى superpremium هويت برند مناسب اين جايكاه حفظ شود. باتوجه به جايكَاه كنونى فرست كلاس در مقايسه بارقبا، (جايكاه فعلى) مناسب بنظر ميرسد و پيشنهاد ميشود باطراحى superpremium هويت برند مناسب اين جايكاه حفظ شود. باتوجه به جايكَاه كنونى فرست كلاس در مقايسه بارقبا، (جايكاه فعلى) مناسب بنظر ميرسد وپيشنهاد ميشود باطراحى superpremium هويت برند مناسب اين جايكاه حفظ شود.
راه حل ما
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
تحقيقات بازاريابى
آغاز فعاليت از اواسط سال ١٣٩٤ باهدف ارايه عالى ترين خدمات مسافرتى و مشاوره در زمينه سفرهاى مختلف و متفاوت
جايكاه لاكچرى
مخاطبين كروه اجتماعى +A كه در سال تعداد زيادى مسافرت خارج از كشور مى روند
ماموريت (Mision)
ماموريت (Mision)
چشم انداز (Vision)
ارزش های محصول
خصوصی / لاکچری / صرفه جویی در زمان / سهولت و آسایش سفر / ورای انتظارات / تجربه ای نو و منحصر به فرد
هويت بصرى
فرست كلاس هميشه بعنوان رهبر وپيشرو درارائه لوكس ترين خدمات در صنعت مسافرتى وكردشكرى شناخته شود.فرست كلاس هميشه بعنوان رهبر وپيشرو درارائه لوكس ترين خدمات در صنعت مسافرتى وكَردشكَرى شناخته شود.
فرست كلاس هميشه بعنوان رهبر وپيشرو درارائه لوكس ترين خدمات.
طراحی لوگو
با توجه به جایگاه کنونی فرست کلاس در مقایسه با رقبا، (جایگاه فعلی) مناسب بنظر می رسد و پیشنهاد می شود با طراحی superpremium هویت برند مناسب این جایگاه حفظ شود.
CMYK: C20 M30 Y70 K0
RGB: R73 G8 B41
CMYK: C35 M40 Y65 K10
RGB: R60 G5 B23
طراحى وب
باتوجه به جايكاه كنونى فرست كلاس در مقايسه بارقبا، (جايكاه فعلى) مناسب بنظر ميرسد وپيشنهاد ميشود باطراحى superpremium هويت برند مناسب اين جايكَاه حفظ شود. باتوجه به جايكَاه كنونى فرست كلاس در مقايسه بارقبا، (جايكاه فعلى) مناسب بنظر ميرسد وپيشنهاد ميشود باطراحى superpremium هويت برند مناسب اين جايكَاه حفظ شود.