مگاپارس (Mega Pars)

کارفرما: مجتمع ادارى تجارى تفريحى مگاپارس

 

خدمات:

هویت برند، طراحی لوگو و رنگ سازمانی، طراحی جایگاه برند و شعار سازمانی

درباره پروژه مگاپارس

شرکت ساختمانی آریا عمران پارس به عنوان یک پروژه ساختمانی چندمنظوره اداری، تجاری و تفریحی، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف عامه مردم طراحی و اجرا شد. ماموریت ما در این پروژه، هویت‌سازی و برندینگ بود تا با ایجاد تصویری مثبت در ذهن مشتریان بتوانیم وفاداری و اعتماد آنها را بالا برده و شخصیت، ارزش‌ها و پیام‌های کلیدی برند را برای مشتریان نمایان کنیم.

چالش

در این پروژه چالش ما این بود که باید کمپین‌های خاص برای معرفی برند و جذب مشتریان طراحی می‌کردیم و همچنین با هویت‌سازی برند باید عناصر بصری، شخصیت برند، پیام‌ها و احساساتی که برند به مخاطبان خود منتقل می‌کند را نشان می‌دادیم. هدف ما از هویت‌سازی ایجاد تفاوت میان برند و رقباء و کمک به مشتریان در شناسایی و ارتباط با آن بود.

راه حل

تیم برندینگ ایده، با بررسی رقبا و بازار هدف برای شناسایی نقاط قوت و ضعف برند و دسترسی به فرصت‌های جدید شروع به کار کرد. با جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل داده‌ها درباره بازار و مخاطبان، به طراحی هویت بصری و استراتژی‌های ارتباطی رسیدیم. برای تقویت هویت برند، به توسعه استراتژی‌های بازاریابی، برنامه‌ریزی کمپین‌ها و فعالیت‌های بازاریابی پرداختیم. با استفاده از تبلیغات ATL و BTL به صورت مستقیم و هدفمند با مخاطبان تعامل برقرار کردیم و به دلیل پوشش گسترده‌ای که این تبلیغات داشتند به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کردیم.

تیم برندینگ ایده با طراحی پوزیشنینگ قوی، کمک کرد تا خدمات برند توسط مشتریان در مقایسه با رقبا به خوبی درک شود. ایجاد یک هویت قابل اعتماد و منسجم توانست موجب افزایش اعتماد مشتریان به برند شود و این اعتماد کمک کرد پروژه مکاپارس به سرعت از طرف مشتریان بیشتر خریداری شود.

تبلیغات محیطی