مگاپارس (Mega Pars)
کارفرما: مجتمع ادارى تجارى تفريحى مگاپارس
خدمات:

درباره پروژه مگاپارس
چالش
در این پروژه چالش ما این بود که باید کمپینهای خاص برای معرفی برند و جذب مشتریان طراحی میکردیم و همچنین با هویتسازی برند باید عناصر بصری، شخصیت برند، پیامها و احساساتی که برند به مخاطبان خود منتقل میکند را نشان میدادیم. هدف ما از هویتسازی ایجاد تفاوت میان برند و رقباء و کمک به مشتریان در شناسایی و ارتباط با آن بود.

راه حل
تیم برندینگ ایده، با بررسی رقبا و بازار هدف برای شناسایی نقاط قوت و ضعف برند و دسترسی به فرصتهای جدید شروع به کار کرد. با جمعآوری، تجزیه و تحلیل دادهها درباره بازار و مخاطبان، به طراحی هویت بصری و استراتژیهای ارتباطی رسیدیم. برای تقویت هویت برند، به توسعه استراتژیهای بازاریابی، برنامهریزی کمپینها و فعالیتهای بازاریابی پرداختیم. با استفاده از تبلیغات ATL و BTL به صورت مستقیم و هدفمند با مخاطبان تعامل برقرار کردیم و به دلیل پوشش گستردهای که این تبلیغات داشتند به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کردیم.
تیم برندینگ ایده با طراحی پوزیشنینگ قوی، کمک کرد تا خدمات برند توسط مشتریان در مقایسه با رقبا به خوبی درک شود. ایجاد یک هویت قابل اعتماد و منسجم توانست موجب افزایش اعتماد مشتریان به برند شود و این اعتماد کمک کرد پروژه مکاپارس به سرعت از طرف مشتریان بیشتر خریداری شود.





SPOT COLOR PANTONE 382 C , 100%
HEX #648646
RGB 100, 135,71

SPOT COLOR PANTONE 382 C , 100%
HEX #71bf43
RGB 114, 191,68

SPOT COLOR PANTONE 426 C , 100%
HEX #FFFFFF
RGB 255,255,255
تبلیغات محیطی


