نمونه کار شماره سه

همراه اول ( MCI )

در این طرح، تصویر امکان و سهولت دریافت قبض را ارائه می کند و دریافت قبض در زمان دلخواه را نوشته انتقال می دهد. این طرح ترکیبی واقعی از دستگاه های خودپرداز و یک گوشی تلفن همراه است که باعث ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب می شود.و پس از آن نوشته (شعار تبلیغاتی)، پیام اصلی آگهی را کامل می کند.

درخواست مشاوره

 پیام های اصلی

  • با سرویس مکالمه گروهی همراه اول، با ۵ نفر همزمان صحبت کنید!
  • گفتگوی همزمان ۵ نفر فقط بر روی یک خط مکالمه
  • اول به چه کسی خبر می دهید؟! (با یک تماس) همه را همزمان باخبر کنید!

مخاطب هدف

  • از نظر جمعیت شناسی(demographic): کل ایران
  • از نظر روانشناسی / سبک زندگی و الگوی رفتاری مشترک(psychographic / lifestyle/ customer behavior): کلیه مشترکین اعتباری و دائمی

تمایزات

  • مشخصه ی منحصر به فرد/ متمایز طرح: گپ گروهی با دوستان در هر لحظه از هر کجای ایران با سرویس مکالمه گروهی همراه اول

جغرافیای تبلیغات

  • کلیه استان ها، کلیه شهر ها

دوره حیات کمپین

  • تیر تا اسفند ۹۱

رسانه های مورد استفاده

  • روزنامه
  • پیامک انبوه

 پیام های اصلی

  • با سرویس مکالمه گروهی همراه اول، با ۵ نفر همزمان صحبت کنید!
  • گفتگوی همزمان ۵ نفر فقط بر روی یک خط مکالمه
  • اول به چه کسی خبر می دهید؟! (با یک تماس) همه را همزمان باخبر کنید!

مخاطب هدف

  • از نظر جمعیت شناسی(demographic): کل ایران
  • از نظر روانشناسی / سبک زندگی و الگوی رفتاری مشترک(psychographic / lifestyle/ customer behavior): کلیه مشترکین اعتباری و دائمی

تمایزات

  • مشخصه ی منحصر به فرد/ متمایز طرح: گپ گروهی با دوستان در هر لحظه از هر کجای ایران با سرویس مکالمه گروهی همراه اول

جغرافیای تبلیغات

  • کلیه استان ها، کلیه شهر ها

دوره حیات کمپین

  • تیر تا اسفند ۹۱

رسانه های مورد استفاده

  • روزنامه
  • پیامک انبوه

 پیام های اصلی

  • با سرویس مکالمه گروهی همراه اول، با ۵ نفر همزمان صحبت کنید!
  • گفتگوی همزمان ۵ نفر فقط بر روی یک خط مکالمه
  • اول به چه کسی خبر می دهید؟! (با یک تماس) همه را همزمان باخبر کنید!

مخاطب هدف

  • از نظر جمعیت شناسی(demographic): کل ایران
  • از نظر روانشناسی / سبک زندگی و الگوی رفتاری مشترک(psychographic / lifestyle/ customer behavior): کلیه مشترکین اعتباری و دائمی

تمایزات

  • مشخصه ی منحصر به فرد/ متمایز طرح: گپ گروهی با دوستان در هر لحظه از هر کجای ایران با سرویس مکالمه گروهی همراه اول

جغرافیای تبلیغات

  • کلیه استان ها، کلیه شهر ها

دوره حیات کمپین

  • تیر تا اسفند ۹۱

رسانه های مورد استفاده

  • روزنامه
  • پیامک انبوه