نمونه کار شماره سه
همراه اول ( MCI )
در این طرح، تصویر امکان و سهولت دریافت قبض را ارائه می کند و دریافت قبض در زمان دلخواه را نوشته انتقال می دهد. این طرح ترکیبی واقعی از دستگاه های خودپرداز و یک گوشی تلفن همراه است که باعث ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب می شود.و پس از آن نوشته (شعار تبلیغاتی)، پیام اصلی آگهی را کامل می کند.
درخواست مشاورهپیام های اصلی
- با سرویس مکالمه گروهی همراه اول، با ۵ نفر همزمان صحبت کنید!
- گفتگوی همزمان ۵ نفر فقط بر روی یک خط مکالمه
- اول به چه کسی خبر می دهید؟! (با یک تماس) همه را همزمان باخبر کنید!
مخاطب هدف
- از نظر جمعیت شناسی(demographic): کل ایران
- از نظر روانشناسی / سبک زندگی و الگوی رفتاری مشترک(psychographic / lifestyle/ customer behavior): کلیه مشترکین اعتباری و دائمی
تمایزات
- مشخصه ی منحصر به فرد/ متمایز طرح: گپ گروهی با دوستان در هر لحظه از هر کجای ایران با سرویس مکالمه گروهی همراه اول
جغرافیای تبلیغات
- کلیه استان ها، کلیه شهر ها
دوره حیات کمپین
- تیر تا اسفند ۹۱
رسانه های مورد استفاده
- روزنامه
- پیامک انبوه
پیام های اصلی
- با سرویس مکالمه گروهی همراه اول، با ۵ نفر همزمان صحبت کنید!
- گفتگوی همزمان ۵ نفر فقط بر روی یک خط مکالمه
- اول به چه کسی خبر می دهید؟! (با یک تماس) همه را همزمان باخبر کنید!
مخاطب هدف
- از نظر جمعیت شناسی(demographic): کل ایران
- از نظر روانشناسی / سبک زندگی و الگوی رفتاری مشترک(psychographic / lifestyle/ customer behavior): کلیه مشترکین اعتباری و دائمی
تمایزات
- مشخصه ی منحصر به فرد/ متمایز طرح: گپ گروهی با دوستان در هر لحظه از هر کجای ایران با سرویس مکالمه گروهی همراه اول
جغرافیای تبلیغات
- کلیه استان ها، کلیه شهر ها
دوره حیات کمپین
- تیر تا اسفند ۹۱
رسانه های مورد استفاده
- روزنامه
- پیامک انبوه
پیام های اصلی
- با سرویس مکالمه گروهی همراه اول، با ۵ نفر همزمان صحبت کنید!
- گفتگوی همزمان ۵ نفر فقط بر روی یک خط مکالمه
- اول به چه کسی خبر می دهید؟! (با یک تماس) همه را همزمان باخبر کنید!
مخاطب هدف
- از نظر جمعیت شناسی(demographic): کل ایران
- از نظر روانشناسی / سبک زندگی و الگوی رفتاری مشترک(psychographic / lifestyle/ customer behavior): کلیه مشترکین اعتباری و دائمی
تمایزات
- مشخصه ی منحصر به فرد/ متمایز طرح: گپ گروهی با دوستان در هر لحظه از هر کجای ایران با سرویس مکالمه گروهی همراه اول
جغرافیای تبلیغات
- کلیه استان ها، کلیه شهر ها
دوره حیات کمپین
- تیر تا اسفند ۹۱
رسانه های مورد استفاده
- روزنامه
- پیامک انبوه