همراه اول
مطالعه موردى (case study): طراحى كمپين مكالمات همراه اول
مشترى (client): كل ايران
قابل تحويل: هويت برند، ريبرندينگ و رنگ سازمانى، تدوين برندبوک، طراحى نقاط تماس (Toch Points) برند از جمله فروشگاه های اختصاصى همراه اول

درباره پروژه همراه اول
چالش
چالش ما شناسایی نیازهای آموزشی و بررسی عملکرد و مهارتهای فعلی تیم فروش برای شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم بود. ما باید اطلاعات کامل درباره موضوعاتی که نیاز به بهبود داشتند به دست میآوردیم تا بتوانیم مهارتهای ارتباطی و چگونگی مدیریت ارتباط با مشتریان را بالا ببریم. همچنین یکپارچهسازی و فرآیند همراستا کردن و هماهنگسازی تمامی جنبهها و عناصر برند با یکدیگر از مأموریتهای دیگر ما در این پروژه بود تا یک تصویر و تجربه منسجم و یکدست را برای مشتریان ایجاد کنیم.

راه حل
اجرای ریبرندینگ “همراه اول” یک فرآیند پیچیده و چندمرحلهای بود که نیاز به برنامهریزی و توجه به جزئیات داشت. تیم برندینگ ایده با تحلیل و بررسی تصویر فعلی و ارزیابی هویت فعلی برند و نحوه درک آن توسط مشتریان، به شناسایی نقاط قوت و ضعف آن پرداخت. تیم برندینگ ایده، با اجرای کمپینهای مختلف برای “همراه اول” با یک برنامهریزی دقیق و استراتژیک به اهداف تجاری برند کمک زیادی کرد.
برای افزایش شفافیت، اعتبار و شناخت برند در ذهن مشتریان، فرآیند یکپارچهسازی برند را طراحی کردیم که شامل ترکیب استراتژیهای ارتباطی، طراحی بصری، خدمات و کلیه فعالیتهای بازاریابی بود. با تحلیل رقابتی و بررسی برندهای رقیب و بهترین شیوههای آنها، اهداف و استراتژی ریبرندینگ مشخص شد و تمامی عناصر بصری برند، مانند لوگو، بستهبندی، رنگها و فونتها را باهم سازگار کردیم. تمامی تلاشهای ما همراستا با اهداف برند و ارزشهای آن بود تا با شناخت عمیق از بازار هدف و رقبا بتوانیم یک استراتژی مؤثر تدوین کنیم.





SPOT COLOR PANTONE 312 C , 100%
SPOT COLOR PANTONE 3125 U, 100%
HEX #00AECD
RGB 0,174,205

SPOT COLOR PANTONE 1576 C , 100%
SPOT COLOR PANTONE 1505 U, 100%
HEX #F48138
RGB 250,130,51

SPOT COLOR PANTONE 426 C , 100%
PANTONE Hexachrome Black U, 100%
HEX #FFFFFF
RGB 255,255,255

چالش
چالش ما شناسایی نیازهای آموزشی و بررسی عملکرد و مهارتهای فعلی تیم فروش برای شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم بود. ما باید اطلاعات کامل درباره موضوعاتی که نیاز به بهبود داشتند به دست میآوردیم تا بتوانیم مهارتهای ارتباطی و چگونگی مدیریت ارتباط با مشتریان را بالا ببریم. همچنین یکپارچهسازی و فرآیند همراستا کردن و هماهنگسازی تمامی جنبهها و عناصر برند با یکدیگر از ماموریتهای دیگر ما در این پروژه بود تا یک تصویر و تجربه منسجم و یکپارچه را برای مشتریان ایجاد کنیم.

طراحى كمپين سرويس انتقال شارژ
پيام هاى اصلی
همراه اول: دیگر بدون شارژ نمیمانید!
بدون نیاز به خرید کارت شارژ و دسترسی به اینترنت، فقط کافیست یک دوست در ایران داشته باشید!

طراحى كمپين سيمكارت روستايى (سيمكارت مهر)
پيام هاى اصلى
دسترسى آسان به شبكه همراه اول – گسترده ترين شبكه تلفن همراه در ايران
دريافت سيمكارت ارزان (٢٠٠٠٠ ريال) با ١٠،٠٠٠ ريال شارژ اوليه و ٣٠ دقيقه مكالمه داخل شبكه وتلفن ثابت رايگان

طراحی کمپین آگهی دريافت صورتحساب
هدف اصلی در این پروژه انتقال پیامی به مخاطب است که سهولت دسترسی به میزان کارکرد در زمان دلخواه را نشان میدهد. در واقع، دو مفهوم باید در طرح ارائه شود:
يك) امكان و سهولت دريافت قبض با تلفن همراه
دو) دريافت قبض در زمان دلخواه

طراحی کمپین سرویس پیام چندرسانهای (MMS)
هدف اصلی در این طرح معرفی امکانات سرویس پیام چندرسانهای است. این طرح با محوریت وجه سرگرمی به اشتراکگذاری عکس، فیلم، موسیقی و متن، نسل جوان را مخاطب خود میداند. استفاده از تصویر موشک کاغذی که تصویری آشنا در ذهن همه ماست و معماری ساده، متریال ارزان و سهولت ساخت آن، همه در جهت بیان کاربردی آسان و ارزان و باصرفه بودن این سرویس بوده است.

طراحى كمپين طرح يكسان سازى تعرفه هاى مكالمات
پيام هاى اصلى
از بام تا شام با يک تعرفه مكالمه كنيد!
مکالمات درون شهری و برون شهری خود را با یک تعرفه پرداخت كنید.

طراحى كمپين فعال سازى مجدد سيمكارت هاى دائمى
پيام هاى اصلى
تقسيط آسان و سريع از طريق پرتال همراه اول به نشانى WWW.MCI.IR
وصل ارتباط تلفن همراه قطع بدهى در كوتاهترين زمان با پرداخت از طريق پرتال همراه اول

طراحى كمپين سرويس انتقال شارز
پيام هاى اصلى
موبايل شما خاموش است؟ در دسترس نيستيد؟ در سفر هستيد؟ فقط كافيست صندوق صوتى خود را فعال كنيد.
سرويس پيغام صوتى همراه اول را در جلسات و كلاس های خود فراموش نکنید. پيغام هاى صوتى خود را از هركجاى ايران بشنويد، حتى اگر به گوشی خود دسترسى نداريد.
همراه اول در هر لحظه از طريق پيام كوتاه شما را از داشتن پیغام صوتى آگاه می کند.
