پنتر (Panter)
کارفرما: پنتر (Panter)
خدمات: هويت برند، طراحى لوگو و رنگ سازمانى، طراحى جايگاه برند و شعار سازمانى

درباره پروژه پنتر (Panther)
چالش
در پروژه چالش ما این بود که مشتریان به دنبال محصولاتی بودند که کیفیت خوبی در مقابل قیمت مناسب آن داشته باشد. از طرفی ما باید برای این برند نوآور و جسور، ارزشهای جدیدی خلق میکردیم که مبتنی بر برندسازی (استراتژی و هویت بصری)، استراتژی بازاریابی، تعهد در کیفیت و قیمت مناسب باشد. ما باید کیفیت، توانمندی و قابلیتهای منحصر به فرد این برند را در تولید لوازمالتحریر و لوازم هنری به خوبی به مخاطب نشان میدادیم. مؤلفه کلیدی ما برای این برند چابکی و نوآوری آن بود تا بتواند در بازار رقابتی باقی بماند و به سرعت تغییرات را شناسایی و از آنها بهرهبرداری کند.

راه حل
ما به خوبی میدانستیم که پنتر باید با روندهای جدید مانند تکنولوژیهای نوین سازگار شود تا بتواند به توسعه محصولات مناسب در این زمینه بپردازد که با انتظارات جدید مشتریان همراستا باشد.
ما در بیانیه چشم انداز پنتر کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و پاسخگویی سریع و به موقع نیازهای مشتریان را در نظر گرفتیم و همچنین قرار گرفتن پنتر را در زمره 3 برند محبوب صنعت نوشت افزار تا پایان سال 1398 را هدف گذاری کردیم. چابکی و نوآوری در برند پنتر، به عنوان یک برند منحصر به فرد و کاربرپسند که حس قدرت و کیفیت را به مخاطب منتقل کند از اهداف ما در طراحی لوگو بود.





CMYK 0 0, 00, 00, 40
RGB 167, 169, 172
HEX# A7A9Ac

CMYK 0 0, 00, 00, 100
RGB 101, 102, 104
HEX#231F20

CMYK 00, 100, 100, 00
RGB 237, 28, 36
HEX#ED1C24

