پیشگامان
مطالعه موردى (case study): پيشگامان (Pishgaman)
مشترى (client): شركت ساختمانى و تجارى پيشگامان
قابل تحويل: عارضه يابى و حل بحران فروش

درباره پروژه پیشگامان
در پروژه عارضهیابی شرکت ساختمانی و تجاری پیشگامان، به بررسی و تحلیل وضعیت فعلی سازمان در زمینههای مختلف پرداختیم تا نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنیم. هدف این پروژه بهبود عملکرد، افزایش فروش و شفافیت در فرآیندها و ساختار سازمانی بود.
چالش
چالش مادر این پروژه بررسی دادههای مالی برای شناسایی هزینهها، درآمدها و شناسایی علتهای بحران که منجر به کاهش فروش یا مشکلات مالی شد، بود. ما باید به طور عمیق بررسی میکردیم تا عارضههای اصلی که بر فرآیندها و کارایی شرکت تأثیر گذاشتهاند را پیدا کنیم و راهکارهایی برای حل مشکلات ارائه دهیم.

راہ حل
حل بحران فروش و بحران مالی شرکت ساختمانی و تجاری پیشگامان، نیازمند استراتژیهای کارآمد و برنامهریزی دقیق بود که ایده برندینگ برای حل این عارضه برنامه عملیاتی تدوین کرد که شامل پیشبینی درآمدها و هزینهها بود. با تدوین یک برنامه برای اجرای توصیهها و نظارت بر پیشرفت، رضایت مشتریان را بالا برده و توانایی پاسخگویی به چالشهای بازار را افزایش دادیم. رفتار رقبا را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانیم فرصتهای بازار را شناسایی کنیم و خدمات رقابتیتری ارائه دهیم. با تقویت تیم فروش و آموزش و توسعه آنها، در مهارتهای فروش و ارتباط با مشتری، آنها را توانمند کردیم. تیم برندینگ ایده با پایش مستمر، وضعیت مالی و فروش را به طور مداوم رصد کرد و بر اساس تغییرات بازار و عملکرد آن، استراتژیهایی برای حل بحران مالی و فروش شرکت ارائه کرد و با کمپینهای تبلیغاتی هدفمند برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود به افزایش فروش رسیدیم.





PANTON CI GY 11 PC
CMYK 48, 36, 24, 66
RGB 63,69,79
HEX#3F454F

PANTON 180C
CMYK 3,92, 84, 12
RGB 206, 52,49
HEX#CE3431
